Los bericht bekijken
Oud 21 december 2010, 19:53   #162
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Een griener eerste klas dienen Dewever.

'Ik kan er zelfs niet van slapen', zo erg waren ze hem aan het pesten, jammerde hij de ene keer. 'En hij had toch zo zijn best gedaan', pruilde hij wat later. 'Waarom waren ze toch zo tegen hem?' jangelde hij dan weer. 'En ze bedrogen hem' jeremieerde hij vervolgens. 'Wisten ze wel hoeveel uren dat hij werkte?' weeklaagde hij een week later. En zo ging dat maar verder. Lamentatie en zelfmedelijden alom bij Dewever.

Ik zou haast zeggen, hij scheeuwde het bijna permanent uit als een mager varken. Maar ik geef toe, dat laatste beweren, zou de waarheid geweld aandoen.
Mmmm, en? Tot op heden blijft hij zijn kiezers trouw. Dat is al wat telt. Die andere jammerden dan misschien niet maar lopen al jaren weg van de problemen.

Zie maar BHV . Hoeveel jaar negeren ze dat al niet. En nu, regering van lopende zaken. Zijn dat geen lopende zaken misschien? Wat houd hun tegen van er werk van te maken als ze dan toch vinden dat Belziekske dringend een nieuw regering nodig heeft. Als dat gesplitst was zou het al veel eenvoudiger zijn om die nieuwe regering samen te stellen. Maar nee. Veel warm en koud blazen over hoe noodzakelijk die regering wel is. Ze zal niet zo erg noodzakelijk zijn zeker, ze doen toch binnen de regering niet wat er dient te gebeuren. Dan kun je evengoed geen regering hebben.

Als het wat heet werd namen ze ontslag en werd er door de koning een voddenpop aangesteld om de rust te bewaren. Al die tijd was er misschien wel rust maar regeren werd er evenmin niet gedaan.

Laatst gewijzigd door Garry : 21 december 2010 om 19:59.
Garry is offline