Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo
Begin hier niet over de joden, er is een groot verschil tussen jood en moslim. Moslim gelooft in de torah en Mozes (vzmh). Jood gelooft noch koran noch Mu7ammed.
Ik zeg het jou, een moslim die jou lastig valt en iets opdringt mag je gewoon aanklagen, niet moeilijk beginnen doen.
Wat té idealistisch is, is gewoon te idealistisch, en er is niets dat er zover mag komen want holocaust bijvoorbeeld is verleden tijd, en oorlog is bezig: irak, palestina, afghanistan, tsjetsjenië, pakistan, balkan plus andere landen uitbuiten plus dictaturen creëren en/of steunen ... moslims de religieuze verrichtingen verbieden (boerka, hoofddoek, .. enz..) plus moslims en islam zwartmaken in de media plus moslims met een paar moslims beoordelen en iedereen over dezelfde kam scheren plus beledigen (wat hier op p.be volmondig regelmatig gebeurt)
Wat wil jij nog meer?  
|
We waren toch naar mekaar toe bezig? Quote toch niet enkel wat u uitkomt.
Maar bon. Ik zal toch antwoorden.
Een moslim dat onze meisjes aanvalt verdwijnt achter de hoek, en jullie lijken allemaal zo op mekaar.
Dus die pv tegen onbekende vindt uiteindelijk de vuilbak.
Wat de moslims hedendaags meemaken is gewoon oogsten wat je zaait.
Dat van palestina laat ik in het midden. Want ik erken dat joden dat grondgebied op een obscure wijze toegekend kregen.
Maar ik praatte wel met je vanuit ervaringen vanop eigen bodem he.
Wat hier gebeurt en niet daar.