Los bericht bekijken
Oud 25 december 2010, 17:24   #11
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hmmmz, na vijf dagen nog altijd geen enkele reactie vanuit de hoek van degenen die altijd zo voor multicul, hoofddoekjes en aanverwante zaken pleiten.
En dat terwijl deze Gutmenschen, die schitteren door hun afwezigheid, wel altijd meteen klaarstaan om mensen, waaronder de startster van deze draad, van rassiesme en vreemdelingenhaat te betichten.

Degene die de draad gestart heeft, blijkt dus wel mooi de enige te zijn die zich inzet om integratie te bevorderen. Integratie van mensen die mede door de Gutmenschen door de strot van al die rassiesten zijn geramd.

De uitdrukking practise what you preach komt dus -zoals gewoonlijk- weer eens niet voor in het woordenboek van die hypocrieten, en ik begin me oprecht af te vragen wie er hier de werkelijke rassiesten zijn.
Ik zie de discrepantie niet eerlijk gezegd.

Veel multiculturalisten zitten namelijk helemaal niet te wachten op integratie van nieuwkomers. Dan zou het namelijk minder multi cultureel worden.

We zouden daarom toch eerder verwachten dat geachte forumleden die migranten voortdurend oproepen tot het aanpassen aan de "Vlaamse cultuur" hun diensten zouden aanbieden. Nee dus.
Niet dat ik van deze mensen al eens duidelijk uitgelegd heb gekregen wat dat dan precies is die "Vlaamse cultuur".
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden