Los bericht bekijken
Oud 25 december 2010, 22:29   #413
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Maar vent toch, ik heb porpo nog gezegd: Het begint bij al baqara al te neuten over christenen en joden.
Verder en verder in dat boek komt ge enkel meer en meer extremisme tegen.

Laat de islam zijn wat het is, maar hou het op de achtergrond.
En neen, ik ga geen verdere boeken over de islam lezen. Ik heb de koran vastgehad, gelezen en ik herhaal wat ik zei: het achterlijkste geloof dat er is, waarin zulke parabels staan dat het niet moeilijk is dat er extremisme uit verder komt.
De voorbeelden lopen rond. Zelfs hier in ons land al.
Das andere groente hé:

Citaat:
En vandaag?
Ik weet ook wel dat er heel veel moslim fundamentalisme is, MAAR VAN WAAR KOMT DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat:
As I stated before: brainwashing.
Het kan ook U en nog meer mij treffen.
Brainwashing valt niet te onderschatten.
Citaat:
Ah? De aarde was rond, maar na de inquisitie was het ketterij zoiets te zeggen?
Tijdens de inquisitie werd ALLE wetenschap opgeeigend en moest het volk maar geloven wat de Kerk zei. Tot op vandaag moeten we maar geloven wat ze ons wijsmaken maar niet voor ons zelf denken. Goe bezig Sus.

Het omgekeerde is waar. Het westen is de enige OOIT dat een nuke op MASSA schaal gebruikte. Het enige!!!!!!!!!

Je hebt gelijk dat massaverkrachting plaats nam. Maar het zou hypocriet zijn dat enkel naar één kant toe te eigenen. Het komt van alle kanten.
Slavenmarkten waren er ook bij de islamieten, maar de ergste vorm van slavernij nam plaats in het westen. Don't lose perspective.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden