Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
klopt en die willen Uw "beste" producten niet... mensen denken niet noodzakelijk op lange termijn. Zo ben jij blijkbaar ingesteld... blijkbaar vele anderen niet!
|
Er zijn er nog vele zo. Ik koop liever een tweedehandsproduct dat "indertijd" met een lange termijnvisie gemaakt was dan een prul die nu in China voor 2keer niks moet kopen, maar dat om de haverklap kapot is.
Even ter vergelijking : ik sleutel nog al graag aan auto's en je hebt gereedschap dat van hier komt �* la Stahlwille, Gedore,... duur, maar onverslijtbaar en je hebt de prullen die uit het Oosten komen.
Je moet het je maar even voorstellen dat je juist even tijd hebt om te sleutelen en dat dan zo'n potsleutel breekt en je weer moet uitrukken met je auto om een nieuwe te gaan halen....nee bedankt.
Ieder zijn meug. Ik koop nog alleen kwaliteit en ben bereid wat langer te wachten. Blijkbaar zijn er in mijn omgeving nog velen zo.
En wat betreft "gebakken lucht", het zit er vol van. De meesten die van de univ komen en zichzelf te verkopen hebben, doen het trouwens. Die moeten zorgen dat het systeem blijft draaien.
Wel nu, ik ben er zeker van dat het binnen de kortste keren (weeral) niet meer zal draaien...Eten bijv. moet geproduceert worden en dat is geen gebakken lucht. Gelukkig dat ik hier nog paarden heb, een weide/akkertje en dat ik nog voor mezelf kan zorgen