Los bericht bekijken
Oud 26 december 2010, 12:35   #286
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Nergens heb ik de intentie gehad om u of aan ander te beledigen. Ik hoor vaak van bepaalde forumidioten dat ik en andere allochtonen ons moeten integreren en respect moeten opbrengen voor de vlaamse cultuur. Maar werkelijk, ik zou niet weten wat deze cultuur nu juist inhoudt. Voor de ene is vlaamse cultuur paling en vlaai naar binnen werpen, voor u is het schijnbaar totaal iets anders.

Vlaamse wandtapijten vind ik vaak mooi btw.
Okay. Dat jij de Vlaamse cultuur niet echt kent zal geen zinnig mens je kwalijk nemen. Dat jij en andere allochtonen zich moeten integreren en respect opbrengen voor de Vlaamse cultuur is trouwens onzin. Geen enkel redelijk mens vraagt dit. Wel assimilatie, d.w.z. zich aanpassen aan onze wetten, vrijheden én plichten inbegrepen. De meeste allochtonen aanvaarden dit.

Paling en vlaai naar binnen werpen (een merkwaardige term voor eten) behoort tot de eetcultuur, iets wat ik niet onmiddellijk tot cultuur reken.

Tenslotte dit : je waardering van wandtapijten is waarschijnlijk gelegen aan het feit dat de Arabische wereld daar al eeuwenlang mee vertrouwd is. Zo zie je maar dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Prettige eindejaarsfeesten gewenst.
robert t is offline   Met citaat antwoorden