Los bericht bekijken
Oud 26 december 2010, 15:41   #229
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het leuke van je copy paste is dat er NERGENS teksten te vinden zijn waar die theorie duidelijk wordt vermeld.

een oude bok van 50 die een kind van NEGEN neukt IS EEN PEDOFIEL! wat wil jij er anders van maken? een HEILIGE?

Het is niet omdat homosexualiteit ondertussen algemeen aanvaard wordt dat iedereen dan maar homo wordt? Ik krijg in ieder geval geen sexuele oprispingen bij het zien van lesbische vrouwen.

een oude bok van 53 die een kind van NEGEN neukt IS EEN PEDOFIEL! Een kind van 9 is helemaal nog niet sexueel volgroeid, iemand die op kinderlijfjes valt IS EEN PEDOFIEL.
Deze dingen willen ontkennen getuigt van het allerlaagste niveau! Jij had toch een dochter meen ik?
"Historische informatie dient bekeken te worden in de context van de periode waarin ze zich voordeed, niet vanuit een waarde-oordeel dat men enkele honderden jaren later zou uitspreken mochten dezelfde feiten zich vandaag voordoen."
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden