Los bericht bekijken
Oud 26 december 2010, 15:53   #286
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truthmakesyoufree Bekijk bericht
wel, ik ben daar uiteraard helemaal niet tegen.
Maar om dat nu zware wetenschap te noemen.

Trouwens, in het verleden is zoals vaak wordt beweerd hebben de vaccinaties niet tot
minder doden geleid, maar betere sanitaire voorzieningen.

Dus ik zeg niet dat er geen goede dingen zijn.
Ik zeg wel dat de wetenschap aardig achterlijk is bij wat er echt zou kunnen zijn.
En vergeet niet, veel 'shit' komt uit de wetenschap, zoals Global warming en evolutie.Ook de quantum theorie/relativiteitstheorie is een lachertje.
ook die Big Bang Theorie wordt maar door je strot gedrukt. Het zijn allemaal goed veropakte leugens!
ja ik weet het, ik weet het. Ja mag het allemaal niet zeggen he?
De Big Bang Theorie is,inderdaad,een theorie.Uit het gedrag van de ruimte,zoals die vastgesteld wordt,is er momenteel nog geen andere conclusie te trekken...maar astronomen staan wel degelijk open voor andere sporen..(wie weet ,als men ooit eens de "zwarte materie" ordentelijk kan verklaren,men tevens geen andere theorie(THEORIE!) kan bedenken ..

In onze wereld leven we in een soort "Newtonsiaanse omgeving",als je nader in de oorsprong van energie en materie gaat kom je in Quantum-omgevingen en relativiteit terecht.Aan de hand van deze denkwijzen kon men men de chipstrukturen ontwikkelen en bouwen dankzij dewelke,ondergetekende, deze bijdrage, in dit forum ,zit in te tikken...
Maar niettegenstaande deze gaten in de kennis werkt de wiskunde,de fysica,de astronomie eigenlijk al heel erg juist,en zeer accuraat voorspellend.....

Evolutie is gaande,op dit eigenste moment,bij tientallen diersoorten,waaronder ook Homo Sapiens...Wij bijvoorbeeld zullen na een periode van verandering in langlevende gedegenereerde mietjes met te grote breinen,uiteindelijk verdwijnen,al is het maar omdat het DNA uiteindelijk zo gewijzigd is dat het niet eens meer een homo sapiens genoemd kan worden.Blijkbaar zijn een paar procent wijzigingen al voldoende.Het wordt echt wel moeilijk dit te ontkennen
Ook hier kunnen we rustig stellen dat biologie,antropologie en aanverwanten erg juist werken...

Misschien worden teveel dingen te vroeg "wetenschap" genoemd.Ik denk maar aan psychologie,sociologie....klimaatwetenschap.....
Niemand zal ontkennen dat wetenschap nog heel "achterlijk" is....Het is zaak om charlatans er uit te gooien,en altijd heel erg duidelijk het verschil te tonen tussen wat we WETEN en wat er theorie is.....zeker als er leven- en doodkwesties of enorme geldbedragen mee gemoeid zijn...

De juistheid van de BigBang theorie is niet zo belangrijk omdat onze levenskwaliteit er niet van afhangt,de juistheid van de "klimaatwetenschap" echter kan best wel eens heel erg belangrijk worden.Er hangen belangwekkende beslissingen aan vast!

Laatst gewijzigd door kelt : 26 december 2010 om 15:57.
kelt is offline   Met citaat antwoorden