Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truthmakesyoufree
wel, ik ben daar uiteraard helemaal niet tegen.
Maar om dat nu zware wetenschap te noemen.
|
Zwaar of licht, toen de bevindingen van Dokter Semmelweis publiek gemaakt werden, werd er mee gelachen. Behalve vanuit een kleine groep Engelse dokters, die er de bevestiging inzagen van hun theorie.
Citaat:
Trouwens, in het verleden is zoals vaak wordt beweerd hebben de vaccinaties niet tot
minder doden geleid, maar betere sanitaire voorzieningen.
|
Zeg je tegen iemand die een beet van een hondsdolle hond overleeft heeft dankzij Dokter Pasteurs vinding van de vaccinatie.
Citaat:
Dus ik zeg niet dat er geen goede dingen zijn.
Ik zeg wel dat de wetenschap aardig achterlijk is bij wat er echt zou kunnen zijn.
|
Welk alternatief bied U aan, wetenschappers die hun eigen bevindingen naar voor brengen, of gaat U even op bezoek bij een waarheidszegger?
Citaat:
En vergeet niet, veel 'shit' komt uit de wetenschap, zoals Global warming en evolutie.Ook de quantum theorie/relativiteitstheorie is een lachertje.
|
Toch hebt U, indien U in België bent, nu 53% electriciteit doordat Einsteins theorie E=MC² voldoende klopt om er iets mee te doen.
Citaat:
ook die Big Bang Theorie wordt maar door je strot gedrukt. Het zijn allemaal goed verpakte leugens!
|
Waar ziet U dat de Big Bang Theorie gepromoot wordt als absolute waarheid. De meeste wetenschappers die op dat vlak actief zijn, geven allemaal aan dat het maar een theorie is die alle gegevens verenigd in een vatbaar concept. Maar indien er gegevens bijkomen, die de theorie ontkrachten, dan krijgen we een andere theorie.
Citaat:
ja ik weet het, ik weet het. Ja mag het allemaal niet zeggen he?
|
U mag dat allemaal wel zeggen hoor, we zitten hier in een ruimdenkend land. Maar U moet er niet verbaasd van zijn dat de meeste mensen U gewoon gaan uitlachen.