Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2004, 03:30   #5
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

och da's een story die vorig jaar al in het lang en breed door diene Govaerts uitgesmeerd werd... de story van een verzuurde ontgoochelde mens die zichzelf en alleen zichzelf hoogschat... en dan maar storiekes vertelt...
het gerecht zal wel bewijzen dat die man zevert...
en de feiten verdraait...

ter herinnerin: in de site Het Nieuwsblad van vandaag:
Politicoloog Carl Devos ziet de trend bij kiezers, om hun keuze langer uit te stellen, alleen maar sterker worden. ,,De migrerende kiezers, die van verkiezing tot verkiezing bepalen op wie ze stemmen, beslissen over winst en verlies voor een partij'', zegt hij. ,,De tijd dat kiezers hun leven lang voor dezelfde politieke formatie stemden, is voorbij.''

Devos stelt ook vast dat de kiezers tijdens deze campagne weinig inhoudelijke debatten hebben gezien die hun stem konden bepalen. ,,Het ging al snel over het strategisch belang van de verkiezingen, het breken van paars enzovoort. Ik kan me best inbeelden dat kiezers niet goed weten hoe ze daarin positie moeten kiezen.''

dat verklaart veel, dat breken... of proberen.... een mini mislukte small bang als de big bang niet lukt...