De zogezegde verdraagzame zijn weeral eens bezig geweest met hun leugens en bedrog : Het is zo dat de tegenstaanders (kleine groep) van het Blok, ze proberen alles op te zetten tegen het Blok. alle middelen zijn goed.
Nu maken ze van een artiest,die het goed meent ook al een Vlaams blokker
Garry, daarom stem ik voor het blok , ik ben die kinderpraat van bepaalde linkse idioten kotsmoe...
Een antwoord van Garry: aan Philippe
Beste Philippe en "De mens".
Ik begrijp ieder zijn mening , maar ik wil op dit bericht toch even persoonlijk reageren .
Een artiest treedt op voor ieder die op een rechtmatige manier een boeking doet bij om het even welk boekingskantoor . Dit impliceert NIET mijn persoonlijke politieke motivatie of gedachtengang . Voor welke kleur of politieker ik stem is mijn persoonlijke keuze . Ik treed bv ook op voor andere partijen ( zie 25 september in mijn optredenslijst!!) . Ook dat bewijst NIET dat ik sowiezo op deze partij zal stemmen . Net zoals zondag wil dat NIET zeggen dat ik een sympatisant van "Het Blok" ben .
Ik heb juist even nagekeken bij het reisbureau om uw naam op te sporen aangaande mijn fan-reis . Doch de naam "Philippe" komt nergens voor . Ik begrijp dus niet uw motivatie om met leugens om te gaan en mij te misbruiken OF wat ook uw bedoelingen mogen zijn .
Nogmaals :
EEN ARTIEST TREEDT OP VOOR MENSEN , NIET VOOR PARTIJEN OF IDEEEN !!