Discussie: Waar is Vivant
Los bericht bekijken
Oud 27 december 2010, 22:59   #35
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
FDF en N-VA aanhalen in je stelling is niet direct het beste bewijs ervoor...

In het officiële verhaaltje is Vivant een kartel aangegaan, in de realiteit is Vivant gewoon verdwenen want verkocht aan de VLD. Of was Vivant nog ergens te bespeuren in de naam van de VLD of op de kieslijsten van de VLD?

Overigens had ik als Vivant-sympathisant niet de minste goesting om gedwongen aan te sluiten bij de VLD. Ik kan inhoudelijk begrijpen hoe de N-VA een kartel kon aangaan met de CD&V, het FDF met de MR en zelfs Spirit met de SP-a. Maar ik kan langs geen kanten begrijpen dat Vivant een kartel aanging met de VLD, dat is het samengaan van politieke eerlijkheid en vernieuwing (Vivant) met het grofste kiezersbedrog van de laatste halve eeuw (VLD).

Daarmee heeft Vivant zijn unique selling proposition, zijnde geloofwaardigheid en authenticiteit, eigenhandig vernietigd.

Een belediging voor alle Vivanters was het. Dat Duchatelet dat niet zag (of was het: er zich geen bal van aantrok), wijst erop dat we ons ongelooflijk vergist hebben in die mens en zijn concept.

Passons, Vivant is al lang voorbij.
Ik ken de financiele power van Roland niet , of met andere woorden ik weet hoe lang hij dat kon volhouden .ik weet alleen dat hij alleen de kosten droeg en dat er mensen echt van hebben geprofiteerd en misbruik hebben gemaakt.

Maar ik zie geen enkele reden waarom dat dit Programme niet verfijnt wordt en verder geraliseerd zou kunnen worden , het is een unic programma met toekomst. en dat tewijl al onze huidige partijen bezig zijn met zeepprogrammas om hun eigen vel mooi te houden .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden