Los bericht bekijken
Oud 28 december 2010, 18:22   #28
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Voor mij is er ook niets leLIJK aan, wou gewoon even die bags venoemen.

Tja, die grote FEMA bakken, toen ze in Amerika zich daar vragen over begonnen te stellen en ze de fabrikant daarover ondervraagden zei die dat die bakken waren voor mensen die terwijl ze nog leefden een doodskist voor zichzelf kochten en die netjes wilden bewaren in die bakken (Vandaar dat het volume plaats biedt voor 6 volwassen lichamen). Om alzo de familie niet lastig te moeten vallen met de aanschaf van hun kist na overlijden.

Dit alles werd dan later wel ontkracht toen uiteindelijk werd bevestigd dat FEMA ze hoogdringend had besteld. (Dit was vlak voor h1n1)

De werkdruk die bepaalde transporteurs ervaarden om die bakken naar bepaalde plaatsen te brengen binnen beperkte tijd was zodanig groot dat vele transportbedrijven het uiteindelijk opgaven. (slechts enkele vrachtwagens deden dit)

Alsook heeft men nog steeds geen enkel van die bakken gevonden met een doodskist erin...

mmm... en geen soylent voor mij, in geen enkele kleur.
Ik heb dat overlaatst nog even bekeken en het zou meer om grafkelders of kisten gaan. En niet zoveel als gezegd. Duizenden en niet honderduizenden.