Los bericht bekijken
Oud 28 december 2010, 19:55   #1
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard Bent u al eens op TV geweest?

In dit landje moet je al heel goed je best doen om NIET op TV te komen: of Man Bijt Hond staat aan je deur, of je loopt in een winkelstraat en één of andere reporter van het Journaal klampt je aan om je te vragen wat er zo fijn aan de solden is enz...

Daarom bij deze mijn vraag: welke forumleden hier zijn al es op TV geweest, en bij welke gelegenheid?

Mijn verschijning(en) zijn van bijzonder bescheiden aard, en daar ben ik niet rouwig om. Toen ik nog student was maakte VTM een docusoap over 't studentenleven, en laat ons zeggen dat op een bepaalde fuif ik bijzonder mijn best moest doen om zoveel mogelijk met mijn rug naar de camera te staan. Een andere keer was eveneens toen ik nog student was, er was een Europese top in Gent, en het was de tijd van de massaprotesten tegen de Europese tops. Men vreesde die protesten, en daarom waren een dag op voorhand alle straten rond de plaats van de top al verlaten, en vele ramen dichtgetimmerd. Ondergetekende fietste moederziel alleen door de verlaten straten, en plots merkte ik op dat een camera me volgde, maar dat kan evengoed de Deense, als de Portugese als de regionale TV geweest zijn.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 28 december 2010 om 20:13.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden