Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova
Kijk, mijn mama vindt het ook niet normaal dat iemand cannabis gebruikt hé. Het is gewoon omdat ge niet verder kunt kijken dan uw eigen wereld. Er is nog iets buiten uwe tuin met uw cannabisplantage.
|
Bekijkt U eens de doorsnee cannabis gebruiker en de doorsnee hard drug gebruiker. Bezie ook hoe gepassioneerd vele telers omgaan met hun (binnen)tuintje wat ze snel aanschouwen als hobby. Dat is voor velen ook een hobby. Cocaplanten zetten is voor velen ook een hobby. Ze houden gewoon van speciale botanische planten. Ik denk dat U deze mensen wel kan begrijpen?
Er is daar nog wel degelijk een wereld buiten hoor.
Gaan we dan straks ook dat argument gebruiken tegen mensen die marklin treintjes zetten?
Bezie mijn youtube link en zie hoe de boeren dat heerlijk brouwsel moeten maken maar de kogel in den bol krijgen als ze ene gram zelf nuttige.
Citaat:
Heel de maatschappij leidt eronder als de maffia te machtig wordt. Zie Z.-Amerika, Mexico, Italië, België ( ).
|
Maar we merken er amper iets van. Bij een legalisatie gaat mijn dochter straks uit in een milieu dat legaal high is.
Nogal tof van die flashers dat U komen aanspreken op fuiven he, geef nu toe.
Citaat:
Erythroxylum coca, ja. In feite: in Colombia is het juist een andere soort: Erythroxylum novogranatensis.
|
Maar hoe, hoe gaat ge dat in hemelsnaam toelaten dat men hier coke ervan gaat bewerken? Of de coke legaal invoeren als het daar illegaal is.
Beter nog, de coke dat men hier toelaat in het Westen zijn van bladeren waar men het alkaloïd "cocaïne" verwijderd heeft.
http://static.rnw.nl/migratie/www.we...ine-redirected
Dat gaat U nooit goedkeuren he?
Waarom dan niet de vrijheid krijgen om zelf te groeien wat U zelf wenst? En na tien jaar eens tien bladeren in de mond afsjieken?
Citaat:
Ja en als ze slecht zijn dan staat ge daar en hebt ge niks. 1-0 voor de maffia.
BTW ge moet minimum een bepaalde hoeveelheid afleveren en die zijt ge SOWIESO kwijt. Boven een bepaalde hoeveelheid testen ze niet en zijt ge ook weer alles kwijt. Waarop slaat dat in godsnaam? (http://www.drugs-test.nl/voorwaarden).
|
Wees dan een slimme gebruiker en koop eerst een beetje, laat die testen, koop opnieuw en laat die opnieuw testen.
Is deze dan niet naar schatting van de eerste waarden, ander en beter he.
Het is pas wanneer men drugs gratis kan laten controleren op zuiverheid, men ook sneller geneigd gaat zijn betere/zuivere dope te verkopen.
Citaat:
Voor wiet gelden dezelfde economische en sociale wetten als voor gelijk welke andere drug. Enfin, er is toch geen reden om anders te veronderstellen.
|
Wiet staat niet op de opiumlijst dus daar tellen niet alle andere wetten voor. Economisch en sociaal gezien is wiet een heel andere "nefast" dan hero. Don't you agree?