1. ik sprak tegen Luc broes , en dat noemt men "ironie". luc blijft beleefd dus blijf ik dat ook jegens hem en heb hem idd welgemeend een proficiat gewenst voor het feit dat hij de aangehaalde passage waarin politieagenten van Marokkaanse origine vergeleken worden met pedofielen, afkeurde. dat anderen het blijven goedkeuren of negeren zegt echter ook wat. Als je dit een boze opmerking vind, wil ik me daar gerust voor verontschuldigen , luc. het was echter ironisch bedoelt, vandaar ook de

Je collega's verkopen hier veel ergere praat, daar hoor ik je niet over ?
2.een vlaams blok fetish, tcken ?
het komt van enen ! nee, ik wijs alleen op verdeeldheid binnen rechts rangen , grotendeels te wijten aan minder snellen van begrip zoals jij , die vaak herhaling nodig hebben en waardoor we weer idd voor de zoveelste keer afstevenen op een links bestuur, vermits ze vooral bijdragen aan die rechtse verdeeldheid.
3. ik maak opmerkingen die PERFECT aan het blok te linken zijn of aan uitspraken door blokkers hier gedaan , ; en dit op BASIS VAN FEITEN. verzinnen, ongestaafde veralgemeningen en wishful thinking laat ik liever aan dommerikken zoals jou over
4. Ik ben niet bepaald klein en nog minder een jongetje , VENTJE. ben je niet eerder over jezelf bezig ?
die fetish en die obsessie blijkt trouwens ook uit je grappige doch kinderachtige afbeeldingetjes en tussenkomsten die echt wel getuigen van je compleet ingebeelde maturiteit, dat je mij een jochie wil noemen is dan ook uiterst amusant
5. dat JIJ gefrusteerd bent omdat je al een paar keer jezelf ongelofelijk belachelijk gemaakt hebt , kan ik best begrijpen. dat je antwoordt op een mail aan mij gericht in de fultiele hoop om toch maar van die frustratie en blammage af te geraken, doet MIJ VEEL PLEZIER TE WETEN DAT JE EGOOTJE ECHT WEL GERAAKT IS !
DOE VOORAL ZO VERDER ! :
politiek neutrale bron nodig?
Newsflash ?