Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby
Meeste drugs is chemischen briel! Dat weten wij toch als gebruiker?
Ik zeg helemaal niet dat het gezond is
|
Er is zelfs helemaal niemand die zegt dat het gezond is.
Ik maakte een vergelijking tussen zuivere drugs en drugs gemengd met andere chemische briel.
Mag ik nu a.u.b. je mening kennen betreffende wat het gezondst/minst schadelijkst is van die twee?
Daar kan ik niet mee akkoord gaan; ik wens immers een drugsbeleid dat de schadelijke gevolgen voor de gebruiker en de maatschappij zo klein mogelijk maakt.
Citaat:
Coca vereist niet enkel een vorstvrije omgeving, maar ook een speciale grond. Amazone grond. Die grond zult ge dus moeten importeren.
Maar stel nu we importeren de cocabladeren en maken daar coke van, zou U dat niet hillarisch vinden? Eerlijk Artisjok, zou gij het normaal vinden?
Ik niet.
|
We vinden het normaal dat we alcohol brouwen. Waarom zou coke maken dan zo abnormaal zijn?
Ok dan.
Het is niet omdat jij en een deel van de anderen geen probleem hebt, dat er geen probleem is.
Citaat:
Het is niet omdat iemand iets niet mag, dat ze daarom ook altijd luisteren he.
|
Dat is juist. Maar dat veranderd niets aan het feit dat slechts 1 plant per volwassen persoon die gebruikt gedoogd wordt. En als er minderjarige kinderen zijn; is dit overlast. Lees maar na.
Citaat:
Maar de cocafabriekjes in Colombia hebben allemaal een drugkartel boven zich hangen. Colombia op zich en Mexico op zich is idd meer dan een krantenartikel. Maar de drugs zijn daar niet zo vrij van criminaliteit.
|
Waarom zijn die niet vrij van criminaliteit, en de fabriek van Inbev wel?
Citaat:
Kan kloppen. Maar hoeveel last hebt gij persoonlijk van die criminele organisaties? G'ed toch meer last van een regering hier?
|
Het is niet omdat ik persoonlijk geen last heb van die criminele organisatie, dat er geen probleem is.
Ik betaal wel mee aan het bestrijden van de criminaliteit, en aan de kost voor de maatschappij van die criminaliteit.
Momenteel heb ik meer last van het ontbreken van een regering dan van een regering.
Citaat:
Zijn deze afkomstig van de coca erythroxylum?
|
Dat zal wel zeker.
Citaat:
Dat leggen we in handen van testaankoop, voedsel.
|
Neen we leggen voedselveiligeheid niet in handen van testaankoop. We hebben toch een geval voor de voedselveiligheid, een eetwareninspectie en nog van die instellingen van de overheid.
De overheid waakt over de veiligheid van ons voedsel.
Citaat:
Maar in NL zijn er wel degelijk centra waar je je drugs kan laten controleren.
Geeft zoiets geen meerwaarde in tegenstelling tot een legalisering?
Als je zeker wil zijn van je drugs, ga je ff tot daar en je weet het direct.
|
Dat is nog altijd na de aankoop.
het is toch veel efficiënter en effectiever om dit te doen van de producent tot bij de consument.
Citaat:
Als U het over wiet heeft, dan volg ik uw mening.
|
Waarom wel wiet en niet de rest?