Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova
Maar er vallen doden en als we u dan wijzen op de problemen dan zegt ge dat het allemaal van de heroïne zelf komt 
|
De meeste doden gaan niet dood omdat hun shit in het geheel slecht was. De meeste doden vallen door een overdosis.
Losstaand van heroïne dan
Citaat:
Nee, dat weet hij niet. De "sterkte" van heroïne is zodanig verschillend dat het bijna raar is dat er niet meer accidenten gebeuren.
|
Ik ben geen expert, maar kdacht dat men hero ook cleaned voor men die shot. Het zal daar misschien aan liggen?
Citaat:
Dus ik & Artisjok hebben gelijk: legaliseren!
|
lol. Ik zie het niet gebeuren, maar veel succes.
Citaat:
Nu doet niemand dat... omdat het verboden is te bezitten!!
|
Anonieme tips worden wel degelijk onderzocht. Ge kunt er misschien wat van uw spul bijsteken. Moest iemand mij willen vergiftigen met slechte dood, ik zou er geen seconde over twijfelen de dope met afzender in de bus van de flikken te gaan steken.
Citaat:
Kijk, je moet eens leren het probleem in zijn geheel te bekijken. Niet iedereen wil bij de herbals blijven. Het heeft geen zin ze van iets anders te overtuigen want ze willen het toch doen. Net zoals ze bij u ook niet moeten memmen over uw plant. We proberen hier een discussie op te bouwen rond het gegeven: "wat doen we als mensen doen wat ze willen en een verbod niks uithaalt"?
|
Ze helpen door opvangcentra te voorzien, maar zeker niet de drugs.
Moeten we mensen ook van de brug duwen als ze zelfmoordneigingen hebben, wat een tijdelijke fase in hun leven kan zijn.
Dat niet iedereen het herbal wil houden, dat mag dan wel zo zijn. Ik geniet ook eens van een lekkere lijn, ga ik niet onder stoelen of banken steken. Maar ik moet het daarom niet legaal zien zenne. Ik betrouw de afkomst langs een kant grotendeels. Ik haal dat dan ook dichtbij de haven waar alles direct binnenkomt. Ik laat daar niet teveel mensenhanden tussenkomen.
Maar hoeveel gebruikers nemen die moeite nog? "Als ze hun shit maar hebben". Dan is de fun eraf he.