Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2011, 16:21   #102
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Pijnlijk hé. Om te lezen dat moslims en grote geleerden de aanslagen veroordelen.

Kunt u niet op een normale discussiëren zonder mn arabisch scherm en geloofsbroeders er bij te betrekken? Of is dat ook zo een van die tactieken van jou?

Jij geeft een link, ik klik er op en er verschijnt een video met als titel "Bom bij koptische kerk eist 21 levens in Egypte".

Gij denkt toch niet dat ik al die video's ga afgaan? Waarom plaatst je deze link gewoon niet: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.934608
tuut tuut veroordelen is makkelijk (en niet terug te horen op het filmpje) de aanslag is gepleegd door moslims punt uit
je moest niet alle filmpjes afgaan enkel die van Nigeria...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Onder dat filmke staat iets over de paus die oproept tot solidariteit maar dat u daarover keek, verbaast me niets. En daaronder lees ik dat er 4 doden zijn gevallen zijn bij een aanslag in Nigeria. Ik hoor en lees nergens dat het om moslimterrorisme gaat. U wel?
de paus heeft dan ook geen aanslagen gepleegd op christenen en dus niet relevant hier
op het filmpje zeggen ze duidelijk dat de slachtoffers christenen zijn maar je kan de waarheid niet aan dat de daders moslims zijn nietwaar
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden