Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2011, 16:44   #523
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het doet er wel degelijk toe wie wat in welke context en tegen welke mensen gericht, zegt.
Als u dat zelf niet kan zien, heeft een verdere discussie hieromtrent geen enkel nut wat mij betreft.
Je vertelt hier dat het er toe doet, maar je wil niet uitleggen waarom.

Citaat:
En ik ga geen voorbeelden van dat zogenaamde 'inherentisme' geven om de doodeenvoudige reden dat ik ten ene male weiger een discussie te voeren op basis van begrippen en definities die door mijn politieke tegenstanders uitgevonden en gedefiniëerd zijn met als enig doel mij monddood proberen te maken. Dat zou hetzelfde zijn als iemand die in de middeleeuwen voor vermeende hekserij aangeklaagd werd en die dan van zijn inquisiteurs aan de hand van de Hexenhammer moest aantonen dat hij onschuldig was.
Hier vertel je dat je niets wil vertellen.

Citaat:
En daarmee geeft u zelf wederom aan dat het hier, zoals ik al zei, oude, door muzelminnend links gedefiniëerde, wijn in nieuwe, eveneens door muzelminnend links gedefiniëerde, zakken betreft.
Aangezien de oude definitie al verschrikkelijk opgerekt en uitgehold was, is de nieuwe dat ook, maar nu met een extra woordje; 'inherentisme'.
Ik wil het ook discriminisme noemen, als je dat meer bevalt.

Citaat:
Ik heb mijn tegenargumenten reeds in woorden vervat, maar u leest daar zoals gewoonlijk weer eens overheen. Maar goed, ik zal dat dan nog maar eens voor u herhalen, want daar schijnt u zo van te houden:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Op die manier pogen hij en zijn medestanders (zijn mede-moslims en de multiculturalistische lobby) een nieuw wapen te creëren om daarmee elke discussie over de wenselijkheid van zowel de aanwezigheid van de islam als die van massa-immigratie lam te kunnen leggen nu de termen 'discriminatie' en 'racisme' steeds minder blijken te werken. Oude wijn in nieuwe zakken dus.
Mocht het racisme/inherentisme/discriminisme achterwege gelaten worden, zou er eindelijk een discussie mogelijk zijn.
Niet alleen over moslims/allochtonen.
Neem bijvoorbeeld drugsbeleid. Een kleine minderheid van drugsgebruikers kan zijn gebruik niet onder controle houden, en dan is het van : alle drugsgebruikers zijn marginalen, junkies, liggen in de goot. Dit maakt iedere discussie over een drugsbeleid onmogelijk.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden