Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm
De populariteit van De Wever blijft stijgen... en dat baart me zorgen. Niet uit angst voor de Vlaamsnationalistische reflex bij velen, wel om zijn euh, fysieke verschijning. Eindelijk hebben mensen begrepen dat roken slecht is voor de gezondheid en plop, daar komt onze gezellige "dikkerd" op de proppen die duidelijk maakt dat het ok is om dik te zijn. Zijn obesitas is een even ernstige bedreiging voor de gezondheid als roken, maar leidt tot geen reactie... Kan die brave man er niks aan doen?
Een bezorgde ouder.
p.s.: Latijn helpt geen zier tegen overgewicht.
AUB LAAT VLAANDEREN NIET VER(ST)(D)IKKEN
|
Dit is de meest hilarische post van een angstig bevend beestje die ik OOIT heb gelezen. En dat in een forum over regeringsvorming... faut le faire!
1. Bart is aan het vermageren. Hij wil niet voortijdig heengaan voor vrouw en kinderen. Dat heeft hij zelf gezegd.
2. Weet je hoeveel politici kettingrokers zijn? Bert Anciaux is er bv. zo eentje... maar die gooit zijn sigaret meteen weg zodra er ook maar een camera in zicht is.
3. Daerden is wel de favoriet in franstalig belgique, maar ik denk dat zelfs BDW gezonder leeft.
4 ...
Meest idiote post ooit.