Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2011, 17:42   #524
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je vertelt hier dat het er toe doet, maar je wil niet uitleggen waarom.
Het doet er wel degelijk toe wie wat in welke context en tegen welke mensen gericht, zegt.
Als u dat zelf niet kan zien, heeft een verdere discussie hieromtrent geen enkel nut wat mij betreft.

Citaat:
Hier vertel je dat je niets wil vertellen.
Om de doodeenvoudige reden dat ik ten ene male weiger een discussie te voeren op basis van begrippen en definities die door mijn politieke tegenstanders uitgevonden en gedefiniëerd zijn met als enig doel mij monddood proberen te maken. Dat zou hetzelfde zijn als iemand die in de middeleeuwen voor vermeende hekserij aangeklaagd werd en die dan van zijn inquisiteurs aan de hand van de Hexenhammer moest aantonen dat hij onschuldig was.

Citaat:
Ik wil het ook discriminisme noemen, als je dat meer bevalt.
Hoe u het ook wil noemen; het is en blijft oude wijn in nieuwe zakken.

Citaat:
Mocht het racisme/inherentisme/discriminisme achterwege gelaten worden, zou er eindelijk een discussie mogelijk zijn.
Niet alleen over moslims/allochtonen.
Neem bijvoorbeeld drugsbeleid. Een kleine minderheid van drugsgebruikers kan zijn gebruik niet onder controle houden, en dan is het van : alle drugsgebruikers zijn marginalen, junkies, liggen in de goot. Dit maakt iedere discussie over een drugsbeleid onmogelijk.
Mocht u uw eeuwige gezaag en verwijten over 'racisme', of hoe u het verder ook wenst te noemen, alsmede uw zeer bewuste blindheid voor een aantal andere zaken voor de verandering eens achterwege laten, dan zou er heel misschien mogelijkerwijze een poging tot discussie gedaan kunnen worden.
Let wel: niet meer door mij, want ik ben uw uiterst beruchte discussie-'technieken' inmiddels dermate kotsbeu geraakt dat het van mij al lang niet meer hoeft.

En uw offtopic geneut over drugs interesseert me geen zier en kan u bijgevolg op de bekende plaats steken - u weet wel, daar waar de zon nimmer schijnt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden