Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby
Graag gedaan miss pitbull 
|
Moet dat dan zo lang duren.
Hewel dan.
Citaat:
Ze weten dat volgens mij al. Men had vroeger zelfs baanbrekende resultaten in therapieën met psychedelica. De therapeuten waren enorm verontwaardigd toen men deze niet meer mocht gebruiken.
Deze maatschappij gaat vandaag enorm snel, zo snel dat het sneller en sneller moet om op één punt te blijven te staan.
Zie je? We versnellen om te blijven staan waar we vroeger stonden.
Meng daar eens drugs tussenin en je zit met meer vertraging.
|
Zeg, ik had het wel over :
We kunnen misschien beginnen met
alle voor- en nadelen van zowel het verbod, regulering als legalisering op een rij te zetten; en dan afwegen wat het minst schadelijk is voor de gebruiker en de maatschappij.
Momenteel zitten we nog in het stadium van de geesten wakker te maken.
Citaat:
Ik bekeek het meer vanuit een sjamanistisch aspect. Recreatief drugsgebruik is niet meer voor de doorsnee mindset van ons.
|
We zijn hier wel het drugsbeleid aan het bespreken, hé.
Citaat:
Het zou dus enorm verantwoordelijk van hem zijn de afkomst van die drugs aan te geven, niet waar? Zo gaat het balletje aan het rollen en worden er mensen vervolgd.
|
Eén of andere straatdealer in Terneuzen. (aangezien alle coffeeshops er momenteel gesloten zijn)
Citaat:
Net daarom vind ik dat mensen moeten kunnen telen wat ze zelf wensen. En kom niet af dat niet iedereen dat kan. Met de hedendaagse snufjes kunt ge een kast volledig automatiseren zodat ge er maar vijf minuten per dag tot week moet aan schenken.
|
Dat is niet ecologisch. Dat vraagt te veel elektriciteit en chemische bestrijdingsmiddelen tegen ziektes. Ik hou meer van natural.
Citaat:
Je riskeert wel iets. Maar de gevolgen zijn relatief. Het is niet omdat één plant gedoogd is, elke teler er maar één zet he.
Cannabis in de tuin staat nu we meer in het zicht dan cannabis op een zolder/kelder he. Ik vind persoonlijk niet dat je zoiets in het oog van je kinderen moet doen, maar dat is mijn persoonlijke mening. En daarin kan ik de wet volgen.
|
Je bent weer aan het schipperen.
Wat is er zo schadelijk aan het zien van een cannabisplant?
Citaat:
En ter beschikking van minderjarigen. Inclusief voor sigaretten.
|
Het ging wel over productie-eenheden van legale tegenover illegale middelen.
Citaat:
Ik besluit daaruit dat men criminaliteit hier relatief aanpakt.
|
Het ging wel over de criminaliteit veroorzaakt door de illegaliteit en door de enorme illegale winsten in handen van criminele organisaties.
Citaat:
Allereerst, we zouden beter NU al moeten zorgen voor meer afvoer. Dat alle overtollige water weg kan en het water niet meer uit haar oevers kan treden. Want het zal erger, erger en erger worden.
|
We moeten inderdaad nadenken over een beleid.
Citaat:
En volgens mij waken ze wel degelijk op de sterkte enzo. Men heeft nog heel duidelijk opgeroepen bij die nieuwe MDMA dat er pillen in de omloop zijn dat heel laat opkomen en meer nemen enorm gevaarlijk kan zijn. Die actie heeft vruchten afgeworpen want er waren veel minder OD's daarna.
|
Dus als er een paar OD's vallen doen ze een oproep en dan vallen er daarna minder OD's.
Dat is toch niet wat ik bedoel met "de sterkte bewaken".
Citaat:
Maar dat is toch een utopia ? Ik zie het echt nog niet direct gebeuren (voor alle drugs).
|
Geduld is een goede deugd.
Dat kan stap per stap ingevoerd worden, zoals voor voedsel.
Citaat:
Alles vernoemd bovenstaand mag natuurlijker worden voor mij. Maar ik had het vooral over drugs.
|
Ofwel is natural het absolute criterium, ofwel niet.
Maar je moet dan wel consequent zijn.