Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2011, 00:33   #529
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waar slaat dit eigenlijk op?
Bedoel je dat wie hier kritiek heeft op islam eigenlijk dus een racist is?
Indien niet; begrijp ik niet waarom je dit hier plaatst en indien wel; is de eerste belediging voor onze forumleden dit jaar al binnen!
En nee, ik voel me niet aangesproken maar vind dit hypocriet, wanneer je denkt dat mensen hier vanuit racisme reageren spreek je die mensen aan, en verschuil je jezelf niet achter nietszeggende woorden van anderen om allerlei insinuaties te doen.
De grote vijanden van de mohammedanen zijn meningen zoals die van Artisjok toegedaan: de keuze voor de mohammedanerij is een ras, of op een of andere manier toch iets onveranderlijks, en hoeft dus niet ter discussie te worden gesteld.

De zogenaamde "antiracisten" helpen de onwetendheid van de mohammedanen, en uiteindelijk de oorzaken van hun "achterstelling", te bestendigen.