Mijn excuses, maar ik zou de mensen die geen van deze dingen gebruiken niet met superveel plezier ontmoeten.
Er zullen wel mensen zijn die het voorrecht hebben stressvrij te leven, zelden sporten maar ondanks dat toch in perfecte conditie zijn, die heel netjes verzorgd zijn en waarbij de dagelijkse (of twee maal daagse) douche en andere hygiëne echt volstaat zodat ze geen deo of parfum moeten gebruiken.
Ik weet dat er mensen zijn die nooit deo gebruiken (behalve een beetje op de kleding), die effectief wel psychologische en fysieke stress) kunnen zònder ook maar het minste onaangename geurtje te verspreiden (mijn moeder is zo iemand). Haar verklaring is : ik ben niet opgegroeid met die dingen en heb ze nooit gebruikt, volgens haar maakt gebruik van "okselfrisheids" spullen net dat de geproduceerde geuren slechter zijn, bij stress. En wie het nooit gebruikt, behoudt dus zijn natuurlijke neutrale lichaamsgeur.
Maar in doorsnee is mijn ervaring helaas dat de meeste mannen die geen van deze dingen toepassen over het algemeen minder verzorgd zijn en bijgevolg zeker niet de prijzen voor de verspreiding van de meest aangename prikkels voor de zintuigen zullen stelen (noch op het vlak van zicht, noch op het vlak van geur). Het spijt me, ik hoop dat ik daarmee niemand beledig. Zoals Suqar al zei en om even te stereotyperen gaat het inderdaad om vrijgezellen die het daarmee niet te nauw nemen... en mensen die ook vrijgezel blijven. :-/
De oorzaak van al dat gestank is volgens mij niet enkel parfum/deo wat jullie ruiken, maar wat ik vooral al eens merk en wat zeer hardnekkig is, is dat men deo spuit, zweet, bijgevolg blijft er een mengsel zweet deo achter in de kleren die dan obligaat meerdere dagen na mekaar worden gedragen en dat je er nog moeilijk uitgewassen krijgt... De gevolgen voor het reukorgaan zijn niét min!
Dit los ik persoonlijk op door gewoon parfum onder de oksels te spuiten. Nooit geen geurtjes (enkel heerlijk parfum dat verspreidt wordt bij stress) en je kleren blijven ook fris of krijgen de geur van het parfum.
Als extraatje heb ik altijd een "citroenfris" doekje bij me, je weet nooit of je iets meemaakt waardoor je extra zweet of plakhandjes moet afvegen of dergelijke. Zo ben en voel ik me altijd safe.
Tot slot nog:
vaginale doekjes, zepen, sprays en zelfs vele ontharingsmiddelen (crèmes) zijn niet zo goed voor het vaginale milieu. Normaal mag hij - euh pardon zij

- geen onaangename geur afscheiden bij normale dagelijkse hygiëne (= enkel water).
Gebruik van deze spullen kan het "natuurlijke milieu" net verstoren, waardoor je vagina geïrriteerd raakt en vanalles begint uit te scheiden om dit te compenseren, waardoor je de doekjes e.d. blijft kopen...
Leve water, zelfs om te scheren.