Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2004, 19:35   #173
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Tomb schreef :

Citaat:
a.U kent blijkbaar de ballen van Brussel en hoeveel mooie dingen er te zien vallen.

b.Verder is de grootste onderneming ter wereld op dit ogenblik Wallmart. Na de volgende kwartaalcijfers wordt dat waarschijnlijk terug Exonnmobil (gezien de olieprijs). Dit neemt niet weg dat GE een grote firma is.

c.Laatst was ik in Stuttgart, en toen beweerden die mannen het centrum van Europa te zijn, en in Parijs heb ik dat ook al gehoord. Die argumentatie is van geen enkel belang, daar men in de rest van de wereld een andere kijk heeft op wat afstand inhoudt. Leg eens een kaartje van de staat Texas naast de kaart van Europa om wat begrip aan te kweken.

Je had dus buiten het gebruik van kleurtjes in uw tekst niet te veel kennis om over te stoefen, QUOI

d.Er wordt ook niet geantwoord op de troeven van Brussel als stadsstaat, wat van veel intellectuele oneerlijkheid en een gesloten, vooringenomen opinie getuigt.
1.

Je had dus buiten het gebruik van kleurtjes in uw tekst niet te veel kennis om over te stoefen, QUOI

Bedankt voor je medaille ...
Gelukkig maar dat veel mensen, mensen met méér allure én méér economische kennis dan een zeker identiteit tomb, en ook mijn portemonnee daar anders overdenken ...

2.
Eerst dacht ik mijn antwoord tot de tekst tussen die 's te beperken. Méér ben JIJ ten slotte niet waard; zie verder ... En twisten ...

3.
Wat me mischien over de lijn heeft getrokken, om je toch een repliek te geven, was de post die ik enkele weken geleden van een forumlid ontving, naar aanleding van je 12% belasting :
"Pred, pas op. Ik heb al enkele dagen den Tomb én zijn clique op mijn nek en nu noem jij hem een leugenaar."

4.
Wat me uiteindelijk overtuigd heeft, je een genuanceerder antwoord te geven was één van je post, niét aan mij gericht, waarmede je enkele weken geleden het form bevuilde :

"Aan de Amerikaanse Cultuur heb ik niets te danken. Alles heb ik te danken aan mijn eigen harde werken."

5.
Hogerstaande post geeft een inzicht in je (vulgair ?) egoïstisch karakter, allez of dat wat er moet voor doorgaan. waarom ?
-je ouders stuurden je toch naar school, of breek je die ook al af (zoals Dutroux !);
-je hebt in België (Brussel ? Qua "eigendunk toch) een uitstekend onderwijs kunnen geniet;
- je zit in de bijna goedkoopste uithoek van Florida en de hele US of A, uithoek waar men alle moeite doet om er bedrijven en arbeiders naar toe te krijgen;
- de belastingen zijn er een peuleschilletje en alleen het leven is er "iets" duurder geworden door de toeristen, maar die brengen dollars binnen;
- en dan zeg jij, Tomb, daaraan heb ik niets te danken ? Wat van veel intellectuele oneerlijkheid en een gesloten, vooringenomen opinie, maar vooral egoïstische instelling getuigt.

6.
Perceptie en kennis (?)
Tomb, het is me opgevallen dat je "lult" over (de voorbijgestreefde ?) Ricardo. Allez, je vermeldt toch zijn naam. Want wat me eveneens is opgevallen is dat sommige van je "kritische bemerkingen", eigelijk de bijna letterlijke vertalingen zijn van de brochures die je gratis kan bekomen bij de Chamber of Commerce, 1945 Fruitville Rd.

Ah ja. De "Harvard School of Business", én de heer Murphy uit Saratosa, die beiden hun werk altijd zéér gronding en snél doen, hebben me gevraagd je ook "te vertellen" dat het in Saratosa verboden is te zingen wanneer je in badpak rondloopt ... Wanneer je het nog niet moest weten, weet je het nu

Tenslotte.

a.
Ik heb al veel ballen zien rondvliegen in Brussel; op den Anderlecht.
Zie je Tom dat is opnieuw een bewijs dat je er maar vooringenomen op rond lult en de meeste posten van de forumleden zélfs niet leest.
...
b.
Wall-Mart, ook Wall*Mart geschreven, was in de Fortune 500 list van 2002 's wereld grootste bedrijf. In 2003 niet meer : "onafhankelijkheid" van de 4 grote US of A onderderdelen, ook de zgn. SAM's Shops; belastingensredenen. Exon, ik vind die oude benaming sympathieker, wordt maar eerst in 2005 's wereld grootste; niet de prijs van de benzine maar de ontwikkeling van nieuwe brandstoffen, onder impuls van de oliemaatschappijen zal daar voor zorgen.

c.
Parijs : de Franse chauvinisten ...
Stuttgart ? ...
Je vergelijking Texas-Europa raakt kant nog wal. Texas, rijk maar ... de grote leegte ...

c.
Daar moet niet over gesproken worden, want de stadstaat Brussel, dat is een natte droom.

Ik heb al genoeg geschreven.

Beste Groeten Tomb en moest ik volgende week de kans zien in Saratosa te passeren dan vind je op dat nr. 1945 een bak Palm (of Wit Bier?).
en nu argumenten aub
wat je juist schreef is niks dan een persoonlijke mening over een persoon, en daarvoor dient dit forum niet
gm10 is offline   Met citaat antwoorden