Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2011, 02:43   #916
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja.waarom zou dat nu zo zijn?
Suqar beschouwt pasgeborenen niet als haar bezit, u denkt Allah zelf te zijn en dus te mogen bepalen met wie uw kinderen trouwen, erger nog u beloofd hen desnoods al als baby!
Ik weet dat dit onder sommige moslims niet ongewoon is, maar toch is en blijft dit kinderhandel, waar u natuurlijk geen probleem mee hebt en met een totaal onbegrijpelijke tekst vol bombastisch taalgebruik intelligent over gaat proberen doen.
Je moet eerst weten dat ik daar over een goede sterke islamitische gemeenschap spreek, niet over minder goede islamitische gemeenschap, ook niet over een slechte islamitische gemeenschap en helemaal niet over een niet islamitische gemeenschap.

Ik beschouw mijn pasgeboren kind niet als mijn bezit!! Gezin, individu en maatschappij zijn we allemaal bezit van elkaar en wij moeten elkaar dienen. We zijn allemaal bezit van onze Schepper en deze god is absoluut niet de oneindige blinde acties en reacties in de doelloze natuur (oneindige illusies).

Een pas geboren kind uithuwelijken is niet abnormaal of normaal bij 'sommige' moslims. Het is logisch absoluut niet een probleem. Beweer jij iets anders? Breng een bewijs.!!

Je moet wel weten dat ik een onderscheid maak tussen huwelijk en consumeren van het huwelijk, het consumeren van het huwelijk betekent ook niet altijd geslachtsgemeenschap hebben, soms wel maar niet altijd. Vaak betekent het gewoon dat het meisje bij haar man gaat wonen. Consumeren in de zin van geslachtsgemeenschap is iets anders; ze moet eerst rijp zijn voor seks zonder penetratie (als ze 12 wordt bijvoorbeeld) en seks met penetratie (als ze 15 wordt bijvoorbeeld), maar de leeftijden kunnen verschillen want er zijn eens verschillen tussen rassen, éh, in mensen, in omgeving en er zijn andere factoren die een invloed kunnen hebben op lichamelijke groei.

Als je naar deze jonge moeder kijkt, ga je nier denken dat ze 9 is.

Laatst gewijzigd door porpo : 2 januari 2011 om 02:59. Reden: met penetratie ipv zonder penetratie
porpo is offline   Met citaat antwoorden