Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2011, 14:35   #13
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

We hebben ondertussen amper nog mensen op arbeidsleeftijd beschikbaar om eventueel weer wat bouten en een moeren in serieproduktie te nemen (wel om alle milieutechnische-,sociaaleconomische- en juridische aspecten rond de produktie van bouten en moeren in studie te brengen).Zelfs een electromotor met opstartcondensator en -spoel (bestaat al minstens 80 jaar)is tegenwoordig iets waarvan de produktie in een speciale documentaire op Discovery Channel zal moeten getoond worden.Produktie daarvan gebeurt namelijk in een heel speciale plaats,,namelijk "een fabriek.....waar ze ,stel je voor,dingen MAKEN"...

Nee,de trein van de ontwikkeling van electromagnetische toepassingen is zowat 30 jaar geleden vertrokken uit Vlaanderen,die zien we nooit meer terug .Iedereen die daar nog iets van weet is al 60+-er
Ik moet toegeven, daar zit iets in. En ja, er teweinig mensen die weten hoe bouten en moeren samenwerken.
(hoeveel mensen ken je die het verschil kunnen meten tussen een M6 en een UNC 1/4? Ik kan het gewoon zien, daar niet van)

Als ik het zo zie, komen de technisch "lager" geschoolde mensen van't school af met een diploma sociologie/hoe bedrieg ik iedereen, inclusief mezelf.