Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2011, 18:49   #645
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Mijn post was een reactie op een post van Dixie waar u erna blijft doorhameren en de feiten die er zijn blijft ontkennen .
Ik haalde Cuba als voorbeeld aan , niet omwille van het raciale maar omwille van het feit dat het een mooi voorbeeld is van hoe een multiculturele samenleving gelukt is .
Feit is en blijft dat u het multiraciale als argument aanhaalde en dat als multicultureel trachtte te verkopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
De reactie en de post die je aanhaalt als argument kan je hier zelf lezen .

Is dat zo ??... Het is geen fabeltje en al zeker niet veroorzaakt door de multiculturele samenleving . Kijk bvb eens naar Cuba ....
Citaat:
bron http://www.worldwidebase.com/science/cuba.shtml
Het kapitalisme en daarbijhorende egoisme , religie en racisme zijn in mijn ogen de factoren die onze samenleving doen falen .
U kunt uw Cubaanse propaganda zoveel herhalen als u wilt, maar dat maakt van Cuba nog altijd geen multiculturalistische samenleving. Dat u dat niet begrijpt komt omdat u dus het verschil tussen multicultureel en multiculturalistisch maar niet wilt of kunt vatten. Die twee begrippen zijn namelijk niet onderling inwisselbaar, net zoals racisme en discriminatie dat ook niet zijn, ook al denken vele linksen van wel.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden