Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2011, 19:14   #655
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Eigenlijk problemen met politics.be. 'k Weet niet of anderen er ook last van hebben maar soms krijg ik een antwoord niet verstuurd, dan ben ik het kwijt, moet terug beginnen en - vertel het niet voort - geraak ik na de derde keer wel in de war waardoor mijn antwoord niet echt volledig meer is (vind ik zelf, sorry daarvoor )
Ik heb alleen problemen; 's morgen vroeg rond 6 uur. Dan is het forum enorm traag.
Als je je antwoord kwijt raakt, kan je het meestal terug halen door "een pagina terug gaan" of "vorige pagina"

Citaat:
Homo's en IRA zijn groepen die hier geviseerd worden omwille van hun sexuele geaardheid of ideologische overtuiging. Dit in combinatie met de duidelijk racistische kreten geeft mij wel de indruk dat de tekst die u hierboven aanhaalde zo'n soort dronkemansliedje is : veel geschreeuw en gebrul maar weinig nadenken over wat er nu eigenlijk gezegd/gezongen wordt.
Evenzeer laakbaar natuurlijk.
Maar nogmaals, alle extremistische groeperingen zouden moeten kunnen volledig ontmanteld worden en jammer genoeg zijn er nog veel meer dan enkel dat handjevol neonazi's.
Ja, er zou moeten kunnen opgetreden worden tegen alle extrimistische groeperingen. Maar dat is moeilijk om dit in een wet te gieten zonder andere fundamentele rechten te beknotten.

Blood and honour leden (3 organisatoren) worden nu wel vervolgd voor hun wetsovertredingen in Diksmuide en Bellegem. Maar tegen de organisatie zelf kan er (nog) niet worden opgetreden.
http://aff.skynetblogs.be/tag/blood%20and%20honour

Een jeugdhuis dat een concert liet doorgaan wordt wel gestraft.
Dit jeugdhuis werd belogen, en toen ze dit merkten en de politie belden, oordeelde die dat men beter de zaak niet ontruimde.
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...nd-honour.html
artisjok is offline   Met citaat antwoorden