Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
Dat recht hebben jij en Mijnheer Van Aggelen maar het zou u toch sieren mocht je ontopic blijven. Islambashing kan ook in een andere draad. Zoek maar eens bij I&I.
Staat de muziek jou niet aan, dan open je maar een eigen topic met muziek die jij graag hoort.
|
Mag ik u erop wijzen dat Derk niet aan Islambashing deed. Het is niet omdat u een ietwat kort lontje hebt dat Derk ook daadwerkelijk je geloof beledigt. Ik zie niet in hoe hij dat kan doen door simpelweg het woord Allah te posten.
Verder heb ik niet de behoefte om iedereen lastig te vallen met mijn voorkeursmuziek, ik vind het namelijk veel leuker om te lachen met idiote wannabee rappertjes die misschien beter eerst wat zouden opletten in de Nederlandse les alvorens ze zichzelf voor joker zetten op youtube.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Laatst gewijzigd door fox : 4 januari 2011 om 16:19.
|