Discussie: Jazeker opgelet!
Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2011, 17:16   #45
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Het klopt dat meer en meer mensen negatief spreken over 'kale kutten'. Wel is er nog een grote groep die niet kan bevatten dat okselhaar ook bij vrouwen kan passen en die fel reageert,. Alsof alle vrouwen opeens daar haar gaan laten staan indien die voorkeur te veel geuit mag worden. In tegenstelling tot vroeger, echter, reageert men niet meer geschokt erop. Het klopt dat het meer hippieachtige vrouwen zijn die het aandurven.

Ik herinner me trouwens, in mijn vroege tienertijd (12 jaar) net vóór er internet was, maar iedereen die ik kende zat wel in puberteit en sommige jongens hadden al geëxperimenteerd met meisjes, dat men niet snapte dat men vaginahaar afschoor. Wellicht was het in die tijd ook bij volwassenen een taboe. Als het om intieme lichaamsdelen gaan zijn mensen onzeker en conservatief, maar ook dat verandert snel.
Toen ik tiener en jonge volwassene was schoor vrijwel geen enkel meisje of vrouw kuthaar af ( voor zover ik mogen vaststellen heb natuurlijk ). Okselhaar soms. Dat zijn gewoon trends, modes, en vandaag word ons dat allemaal aangesmeerd door de modewereld, en de industriëlen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden