Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2011, 20:43   #7
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Immigranten uit Afghanistan, Pakistan, Irak en Noord-Afrika

Wat Irak betreft, was het toch veel eenvoudiger geweest dat land met rust te laten. Niet dat ik vind dat u en ik voor die oorlog verantwoordelijk zijn, integendeel: ik ben er zeker van dat zelfs de Amerikanen nooit voor die oorlog zouden hebben gestemd in een referendum. Omdat Bush besliste, hebben ze zich niet grondig geïnformeerd en waren ze te beïnvloeden.

Als Hitler een referendum over Auschwitz had gehouden, was er ook geen enkele jood vergast. Niet voor niets moest alles in het geheim geschieden.

Dus ja: ook onaangepaste immigranten zijn een gevolg van gebrek aan democratie, daar, natuurlijk, maar ook hier. DIRECTE DEMOCRATIE is de enige democratie!

En Afghanistan is ongeveer hetzelfde. Het volk zou daar nooit soldaten naartoe sturen.
Ben het hier grotendeels mee eens, hoor. Ik rekende Pakistan er trouwens maar meteen bij vanwege de drones. Zou me niet verbazen als zij de volgende op het lijstje zijn.