Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc
Beetje rustig blijven he. Ik apprecieer niet dat wandaden (in casu: kinderverkrachtingen; en zever niet dat je het niet over mij had want je schrijft over "jij" "jullie de meest hypocriete soort mensen" ,...) in mijn schoenen worden geschoven, en ik zou het waarderen moest je dat terugnemen.
Naastenliefde en de veroordeling van homoseksualiteit zijn geen onrijmbare entiteiten, maar ik verwacht niet dat je dat zal begrijpen. Zullen we het voorlopig nog even op abortus houden? Of ben je tot de conclusie gekomen dat de wetenschap geen goede basis is voor ethiek (zoals ik al vermoed, omdat je dat onderdeel van de discussie een stille dood laat sterven..)
|
Ik schuif dat wel in uw schoenen. Al lid van uw club zijt ge mede verantwoordelijk voor uw club. Je verdedigt de princiepes van de kerk dus moet je ook maar de gevolgen van die princiepes op je nemen. Dank u.
Vertel mij eens waarom homos niet op onze naastenliefde mogen rekenen en zouden mogen trouwen (voor de wet) in een land waar kerk en staat gescheiden zijn ? Want in princiepe belemmer je enkel hun geluk met jouw princiepes. Dat een katholieke homo niet trouwt is evident. Dat een atheistische of agnostische homo niet MAG trouwen, wat zit daar nu de logica ? Wat heeft die te maken met uw overtuiging ?
PS: Ik heb savonds ook nog een sociaal leven