Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2011, 13:50   #577
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het heeft alles te maken met immigratie en integratie. Het is namelijk dit totalitaire gedachtegoed dat vermomd als 'godsdienst' met immigranten naar hier is gekomen. En het is datzelfde totalitaire gedachtegoed dat vermomd is als 'godsdienst', dat er juist voor zorgt dat een bijzonder groot deel van de islamieten niet of slechts ten dele integreert.
Niet vergeten dat er ook vele autochtone moslims zijn.

Citaat:
Dat is dan genoteerd. U bent zo verschrikkelijk 'democratisch' dat u er geen problemen mee heeft dat de democratie tegen zichzelf misbruikt wordt met als doel diezelfde democratie af te schaffen.
Beter lezen.

Citaat:
Ik neem aan dat u er dan ook geen enkel probleem mee zult hebben als de randdebielen van bijvoorbeeld een 'Blood & Honour' de democratie op democratische wijze afschaffen ten bate van een totalitair vierde rijk. Of dat een bende stalinisten/maoisten/anarchisten de democratie misbruiken om diezelfde democratie uiteindelijk op te heffen om een totalitaire 'heilstaat' á la Noord-Korea te stichten.
Indien er binnen een democratisch land een meerderheid ontstaat die een racistische staat wil stichten, dan kan ik daar inderdaad weinig aan doen, behalve het land te verlaten.

Wanneer de door u benoemde randdebielen echter de wet overtreden, dan heb ik daar ook geen probleem mee dat ze er voor gestraft worden.

Kijk, in tegenstelling tot u beoordeel ik de mensen op hun daden, en niet op basis van geloof, ras, afkomst of whatever irrelevante eigenschappen.

Een radicale moslim die zijn kind verminkt hoort in de gevangenis.
Een radicale racist die zijn vrouw slaat ook.

Maakt mij niet uit welke godsdienst of partijkaart die persoon al dan niet heeft.

Citaat:
Ik kan me niet indenken dat iemand die zegt er vrede mee te hebben dat de democratie op democratische wijze wordt afgeschaft, opeens naast mij op de barricaden te vinden is als hetzelfde met geweld geprobeerd wordt.
Mooie stropop alweer van u.
Ik heb namelijk geschreven dat ik er geen vrede mee heb, maar net zoals met wetten uitgevaardigd door een partij die mijn ideologie niet deelt moet ik er me naar schikken, of het land verlaten.

Ge kunt niet akkoord zijn met de democratie zolang ze uw mening deelt en dan weer niet indien ze dat niet doet.
Dat noemt men hypocrisie.