Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2011, 18:54   #151
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Beste Groentje ,

Ik wil helemaal niet beweren dat de methode die ik bespreek de ideale manier is van schatten of de methide moet worden van de schatters die voor de bank moeten schatten .

Het is een zeer goede methode om een alternatieve waardebepaling en of budgetraming te maken als je het financieel plaatje van een pand bekijkt .

En het grote probleem bij renovatie's is dat men vaak te voorzichtig te werk gaat , of niet grondig genoeg en dan blijft het klungelen .
Er wordt bij renovatie VEEL te weinig rekening gehouden met de vraag , zal het budget en de wijze waarop men verbouwt of renoveert , voldoende resulteren in de maarwaarde van het pand . en daar zie ik zeer vaak echt slete en ondoordachte verbouwingen die veel te veel geld kosten terwijl de woning uiteindelijk geen stuiver meer waard wordt .
Bij renovatie zie je dikwijls maar het volgende probleem nadat je het vorige probleem bloot hebt gelegd hé.

Tot nader order zit er nog geen computertje in een huis waar je een laptop op aansluit en de foutjes kunt uitlezen.

o.a. "swingen" de prijzen voor herstellingen de pan soms al eens uit...en ook omdat we proberen van 1000 euro per dag en per man te verdienen hé.
Tenslotte de prijs van een huis tegenwoordig al eens goed bekeken?