Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2011, 20:18   #3
Deepeco
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Waarschijnlijk, da's al een goed begin op een hele hypothese op te stoelen.
we zijn wetenschappers, hé. we denken nooit in absoluten. In de wetenschap kan men niets 100% zeker bewijzen. en correcte formulering vind ik belangrijk...

Citaat:
Ik kan je garanderen dat een wereldbevolking op een veganistisch dieet zetten doenbaar is. Maar alle dagen bonenbrij en artificiële vitamines en mineralen om alleen maar te overleven, en niks meer, geef mijn portie maar aan Bunny. Nadien zal ik bunny wel binnenspelen. (zo'n lief huppelend konijntje... toch heerlijk)
jij hebt precies nog niet echt lekker veganistisch eten gehad? Ik heb hier 10.000 receptjes, daar zal vast wel minstens 10% lekkers tussen zitten. Dat is dan 1000 lekkere recepten, genoeg voor 3 maal per dag een jaar lang.
En als je durft te beweren dat nog geen 10% ervan echt lekker is dan ben je een superverwende persoon (ik denk hierbij aan een kind dat negen keer op de tien tegen zijn ouders zegt dat het eten niet lekker is - hoe zouden we zo'n kind noemen?)
En als je niet graag zelf kookt, kan ik je een tiental veganistische restaurants aanbevelen.
En als je denkt dat we elke dagen bonenbrij eten... Nee, eigenlijk denk je dat niet. Je weet eigenlijk dat dat niet klopt wat je zegt. Je zegt dat eigenlijk maar om er een karikatuur van te maken. Ik laat het aan u over om eens na te denken waarom je de toevlucht neemt tot het maken van karikaturen. Welke psychologische behoefte zit daarachter?
En wat zijn artificiele vitamines? Ik bedoel: zijn vitamines die door levende wezens worden gemaakt artificieel? Zijn vitamines van het ene levende wezen artificieler dan die van een ander? (ik denk hier aan B12-bacterieën,...)
Toch maar raar wat je schrijft, niet?

Laatst gewijzigd door Deepeco : 10 januari 2011 om 20:18.
Deepeco is offline   Met citaat antwoorden