Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Dus bij Orania Fallaci, Theo van Gogh, Hirshi Ali had men gewoon het internet moeten afsluiten en het "probleem" was van de baan geweest?
Evengoed bij Peter Calluy, en Peter Velle?
|
Heb ik dat beweerd?
Citaat:
Ik denk je nu wat kort door de bocht gaat,ge hebt gelijk wanneer je zegt dat lang niet iedere allochtoon, of moslim voor problemen zorgt, maar je kunt toch lastig de problemen met een gedeelte van de Marokkaanse jongeren bijvoorbeeld gaan ontkennen.
|
Natuurlijk heb ik gelijk. Het verbaast me zelfs dat jij me gelijk geeft, Alice.
Ik heb nooit de problemen ontkend. U mag zelfs 1 post aanhalen waar ik ooit de Marokkaanse straatschoffies heb verdedigd.
Citaat:
En dan hebben we het nog niet over besnijdenissen die hier in Europa evengoed gebeuren bij vooral vrouwen uit Afrika, meestal uit een moslimfamillie,
|
Bron?
Citaat:
het uithuwelijken, vrouwen die door hun man worden thuisgehouden,of onder druk worden gezet een hoofddoek te dragen , enz..
|
Wat weet jij daar nu van? Ik denk dat het hoog tijd wordt dat ik eens een topic open over wat nu eigenlijk een islamitisch huwelijk is. Verder ontken ik niet, dat er misschien wel bepaalde meisjes worden gepusht om met iemand te trouwen die de ouders kiezen. Het is aan deze vrouwen dit spelletje vaarwel te zeggen.
Het verschil tussen u en mij is dat ik niet gil over hoe slecht bepaalde vrouwen het hebben, ik stap zelf naar vluchthuizen en probeer te helpen wie ik kan helpen. Anderen daarentegen houden het op wat gegil en geroep.
Citaat:
Je mag best kritisch zijn hoor, ookal ben je moslima!
|
Ik ben zeker en vast kritisch.