Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2011, 16:02   #26
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door love4everybody Bekijk bericht
Geeuw,...
De zon geeft een miljoen keer meer lux dan een gloeilamp, maar als ik in klaarlichte dag een lamp aansteek zie ik die toch ook?
Je verwart hier lux met lumen lijkt me.
Je manke analogie toont net mooi het falen van de Conspiracy theorists aan :

zij beweren namelijk dat het mogelijk is om (binnen de analogie) met het licht van een batterij gloeilampen in alaska het weer wereldwijd te beinvloeden en aardbevingen te veroorzaken.

Straffe theorie he? En vooral straffe gloeilampen.

Citaat:
Er zijn genoeg berekeningen waar men de hoeveelheid energie weergeeft die HAARP nodig heeft om weermanipulatie of aardbevingen te maken.
Ah bon. Geef eens 1 ernstige berekening?

Citaat:
Vraagje: als HAARP zogezegd enkel dient ter studie van de ionosfeer, waarom krijgen we daar geen resultaten van en waarom denk je dat de andere grootmachten ook zo een studie machientje hebben denk je?
Die studie lijkt me toch van cruciaal belang dan.
Je kijgt daar geen resultaten van omdat je geen geofysicus bent met een abonnement op een vakblad (neem ik maar even aan).
Net zoals je van de LHC bij Cern geen resultaten krijgt, enkel gepopulariseerde weetjes af en toe.

De papers die zich baseren op HAARP onderzoek kan je gewoon op het net lezen hoor : http://europa.agu.org/?view=search
Gewoon HAARP Intikken als zoekterm en lezen maar.

Citaat:
Trouwens, heel typerend voor jullie 'soort' om te blijven ontkennen, daar waar ze nu openlijk beginnen toe te geven. Weermanipulatie gebeurd opverschillende manieren, onlangs zelfs een groot artikel in EOS, met als illustratie een collage van HAARP, chemtrails, cloudseeding, zee fertilisatie,...
EOS. What's next? De fabeltjeskrant?

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 januari 2011 om 16:07.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden