Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2011, 10:40   #670
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik geloof dat je toch eens een aantal defenities moet opzoeken.
Haat is niet hetzelfde als kritiek, zoek maar op.
Verder zie ik dat Circe u al meermaals met de grond gelijk heeft gemaakt.
Dan moet ik dat niet meer doen.
Circe is niet in staat geweest om ook maar één ding toe te voegen in deze discussie. Ik heb niet het gevoel om door iemand ooit met de grond gelijk gemaakt te zijn geweest, noch door moslims noch door niet-moslims.
En ze is niet in staat om zich te verontschuldigen over haar onterechte lage opmerkingen. Zij weet nu perfect over wat ik het heb.
Zij weet wie ik ben, ik heb er geen moeite mee en kan mensen rechtstreeks in de ogen kijken. Daardoor heb ik nu een klare kijk op wie zij is.

Wat ik op dit forum zie is het spiegelbeeld van wat bij het extremisme en radicalisme van moslims leeft.
Dat is de tegenstelling van de islam opdringen als enige "ware" godsdienst tegenover het ontbreken van het recht op godsdienstvrijheid of geloven in God.
Godsdienstvrijheid is een dode letter, in de URVM of niet.
Iedereen die in God gelooft is niet goed bij zijn/haar hoofd.
Het is niet strafbaar want het staat in de wet maar als het er niet in stond zouden er zware gevolgen kunnen van komen. Beeldenstorm-achtige toestanden zouden mogelijk zijn. Niet terug naar de 7de eeuw maar naar de 18de eeuw. Wij zouden er tien eeuwen op vooruit gaan maar nog steeds geen vrede en verdraagzaamheid bereikt hebben.
Het zij zo, ik doe mijn best en verder leg ik er mij bij neer. Ik maak mij geen illusies.
Wie ben ik? Niks.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden