Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2011, 17:50   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.785
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deepeco Bekijk bericht
dan ga ik nog eens de vergelijking met de moordenaar nemen: geen enkele moordenaar verplicht jou, of komt af met compleet van de pot gerukte vergelijkingen, om een moord te plegen. Je kunt hier eens over nadenken, maar ik weet niet of dat tot interessante conclusies zal leiden. Het is namelijk niet relevant of een moordenaar jou al dan niet tot iets verplicht; dat maakt zijn moord nog niet goed. Stel je voor dat we moordenaars zouden vrijspreken indien die moordenaars ons tot niets hadden verplicht... "Ik pleit onschuldig, eerwaarde, want ik heb niemand verplicht om ook een moord te plegen, en ik kwam nooit af met van de pot gerukte vergelijkingen." Is dat niet belachelijk?
Tja, semantiek is toch een verwarrend iets.

Als U een democratische meerderheid kan verzamelen, en vlees-eten wettelijk tot moord kan laten bestempelen, dan zal ik heel vrolijk emigreren, want dat wil zeggen dat dit geen land meer is voor mij.

Of ik ga gewoon lekker illegaal doen konijntjes kweken in de kelder.
En de lijkjes lekker duur verkopen aan mede-moord-verslaafden. Illegaal is plezanter, lekkerder en brengt beter op nietwaar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 15 januari 2011 om 17:52.
maddox is offline   Met citaat antwoorden