Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
"Eigen volk eerst"; als elk land ter wereld dat eens zou gaan toepassen, 't zou heel wat beter gaan en er zouden niet zoveel horden komen aanspoelen die in eigen land moeten vluchten als er beter voor hen gezorgd werd in 'eigen' land, gij hebt natuurlijk liefst; "Eigen volk laatst"!
|
Zoals ik al zei in een ander bericht van me vandaag:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Overigens is het typische pampergedrag zoals dat in deze draad weer eens door een aantal lieden van linkse signatuur geëtaleerd wordt, er mede de oorzaak van dat er zulke grote problemen met integratie en assimilatie zijn.
Het volkomen misplaatste en bovenal eenzijdige 'respect' voor andere culturen hier ten lande is werkelijk waar om van te walgen, en dan heb ik het niet eens over debiele handreikingen zoals fooien geven in een Turks restaurant h�*ér omdat dat dáár nu eenmaal de gewoonte schijnt te zijn.
Gespeend van elke trots onderdanig voor de kolonisten -die zo goed als nooit van het begrip wederkerigheid gehoord hebben, laat staan dat ze zulks zouden onderschrijven- door het stof kruipen, noem ik zo'n houding.
Dit soort lieden ligt al met de aars richting westen gekeerd op de grond om de kolonisten, met name die van de religie van de wrede, allernederigst, met de ogen op gepaste wijze neergeslagen, een tube vaseline aan te reiken in de ijdele hoop dat het dan wat minder zeer zal doen.
|
We weten allebei wie er hier nederig met die tube vaseline op de grond ligt, met bei' zijn billen reeds gespreid.