Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2003, 18:33   #25
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PO
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
(bron: Ultimatum-forum StuBru.be en Ultimatum 10.00u-11.00u op StuBru)

"Goed dat België als kleine underdog toch de guts heeft om daartegenin te gaan! "

"België, doe zo voort!"

"België (samen met Frankrijk en Duitsland) geeft een goed voorbeeld aan de rest van de EU. Dat we niet gelijk met zijn allen als een stelletje schoothondjes een poot moeten geven als Bush met zijn vingers knipt."

"Gefeliciteerd Belgische regering. Na onze tenissterren, voetbalsterren, veldrijders kunnen we eindelijk eens trots zijn op onze belgische regering. "

"Ik ben eindelijk trots op mijn Bleg-zijn, het kwam tijd dat iemand die cowboys een halt toe riep!!"

"Ik vind het fantastisch dat België durft te protesteren tegen zo'n groot land (VS). Ik ben trots om Belg te zijn. "

"Net als iedere Belg ben ik momenteel erg fier Belg te zijn.Wij zorgen voor een moraal in deze wereld. "

"De conclussie is dat België eindelijk een land met ballen is geworden en niet volgzaam als een arm schaap de VS volgt. It's great to be a Belgian."

"Leve de beslissing van België, Frankrijk & Duitsland, nu moeten nog enkele andere landen kloten aan hun lijf krijgen."

"Schitterend wat de Belgische regering op dit moment doet! "

"Ik ben superfier nu om Belg te zijn. België heeft al een paar keer van zijne minder goede kanten laten zien aan de buitenwereld, maar hetgeen we nu doen is in feite iets waar we superfier mogen op zijn. "
Zo, zo, Vlamingenhater, heeft u nog wat stront aan uw mond hangen, wil dan eerst uw bek spoelen met bleekwater, gemengd met detol en wat ammoniak.
Ik ben fier om VLAMING TE ZIJN en mij niet voel aangesproken door de vrije wereld i.v.m. de slappe (Franstalige) en linkse extremistische Belgen die de Franse oliebelangen in Irak helpen verdedigen.
Amai da was goe gezegd. 8)
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden