Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske
De jonge mensen van wie ik weet dat ze van plan zijn om daar te gaan betogen zijn Nederlandstalige inwoners van het Vlaamse gewest, met een degelijke opleiding aan een grote Vlaamse universiteit en een brede kijk op de wereld.
Zij zijn de tegenpolen van de Vlamingen die niet van onder hun eigen kerktoren vandaan komen (tenzij om op een Turks strand te gaan zonnen) en waarvan de opgedane kennis over economische, politieke en sociale problemen zich beperkt tot hetgeen hen door politieke (mis-)leiders voorgekauwd werd.
|
Wacht, ge kent meerdere jonge mensen die weten hoe België werkt?!

Diegenen die ik ken hebben ofwel geen enkele interesse in de politiek & liggen er absoluut niet wakker van, ofwel snappen ze er de ballen van, ik ken
niemand (jong of oud) echter die er ook maar aan denkt om zondag te betogen 'omdat het toch geen zin heeft'
|
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."