Citaat:
1 Hoe goed kan iemand zijn wapenarsenaal verstoppen.
Nogal goed als je 8 jaar eraan kan werken hoor.
|
4 jaar om precies te zijn, en dan nog enkel tussen de No-fly zones.
Citaat:
2 Als iemand een een Kinderlijkje in zijn kelder heeft,maakt het niet zoveel uit.Moet je de kelder uitgraven, en da's duidelijk een taak die haalbaar is met een beperkte groep.Maar heel Irak uitgraven, begin er maar aan met 25 man en een paardekop.
Wat betrefd bewijzen.De VS hebben bewijzen,maar die durven ze niet op tafel te leggen.Kwestie, ze hebben de bestelbonnen.
|
doet er niet toe. Feit blijft dat je kan roepen zoveel je wil dat hij wel alles zal verstopt hebben, zolang je dat niet kan hard maken blijft dat een zinloze hypothese. BTW, als de VS de bewijzen wel heeft maar niet durft te tonen, hoe komt gij er dan aan? En waarom deelt ge die bewijzen dan niet met de wereld? Zijn we ineens van die lastige vraag af wat er nu echt nog allemaal in Irak aan WMD's ligt.
Citaat:
3 Saddam is eigenlijk momenteel geen internationaal gevaar, voor zijn eigen bevolking.Maar dan nog. ook is het de enige leider in die streek die geen Godsdienstfanaat is.Als de kaarten iets anders hadden gelegen zou ik zeggen steun die man met alles wat we hebben.
Helaas is deze dictator vrij dom geweest, en heeft ie massavernietingswapens gebruikt ,zelfs op eigen bevolking.Ook heeft ie geprobeerd de wel godsdienstwaanzinnigen van die regio mee te trekken in een oorlogswaanzin, of ben je de Scudaanvallen op Israel vergeten?
|
Dus moest hij de Koerden en Iraniërs afgemaakt hebben met conventionele wapens, was er voor u niks aan de hand geweest? Uw uitleg is trouwens totaal geen antwoord op mijn vraag, op de eerste zin na.
Citaat:
|
4 ikzelf steun elk conflikt. Liefst in verrewegistan.maar als het nodig is werp ik mijn molotovje ook hoor.
|
per definitie of enkel als er gegronde redenen voor zijn? En welke redenen dan wel?