Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2011, 16:23   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Een condoom doorprikken met een speld - is dat een misdaad?

Laatst tijdens een feestje was ik stevig dronken. Net zoals het wijfje dat ik daarna rustig heb bevredigd.

Een van m'n vrienden had eerder die avond al lachend gezegd dat hij weleens condoompjes doorprikte met een speld, en die condooms dan liet rondslingeren op feestjes. De ongelukkige die zo'n condoom dan gebruikt, loopt een groot risico op infecties - want de sloeries die op dat soort partouzes rondloopt zijn natuurlijk niet de minste.

Welnu, gisteren krijg ik een seintje van een andere vriend, die me zegt dat dit bij hem gebeurd is, na dat bewuste feestje. Condoom gescheurd. Sloerie hysterisch. Testje gedaan: leuke infectie opgelopen. Merci.

Ik ben daarop stante pede naar de speldenprikker gereden, heb die z'n hoofd ingeslagen met een gechromeerde hakbijl (€79 in den Brico), en heb hem daarna begraven aan de vijvers van de Abdij van 't Park in Heverlee.

Mijn vraag: is het doorprikken van condooms een misdaad?
C2C is offline   Met citaat antwoorden