Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2011, 00:19   #253
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Gij weet van de Koran geen reet af. En als ge dat wel consequent zou doen, dan zou ge minstens evenveel problemen hebben met de Torah en zeker met de Talmoed. Maar daar weet gij allemaal geen reet van af natuurlijk.

Uw Israel liefde is enkel gebaseerd op Islam haat. '' De vijand van mijn vijand ...'' . Gisteren stond er in uw onderschrift nog dat ge voor open wapendracht waart. maar meneer komt wel verwijten geven over neofascisme. Goe bezig jong.

.
Vandaag staat dat nog in mijn handtekening...waar het verband met neofascisme ? In een land waar de flikken hun werk niet ( kunnen, willen, durven ?... ) doen, het recht willen zélf mijn veiligheid te verzekeren, desnoods met een wapen, is dat neofascisme ? Enkel en alleen overlevingsinstinct zou ik zeggen.
Een beetje zoals de joden in Israêl, die verweren zich met 1 tegen 100, zoals ze kunnen, en tot nu toe, met succes. Ik vind dat goed van hun.
Wat de islam betreft, ik hoop maar één ding, dat de gelovigen daarvan genezen voor dat heel de wereld om zeep is. Maar haten doe ik ze niet.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden