Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bieselke
donkere en blonde Grimbergen (blonde niet voor mijzelf), Rochefort 8 en 10, donkere Leffe, Gueuze (welk merkelijk is afhankelijk van de impuls bij de brouwer, laatste tijd vooral Drie Fonteinen), Duchesse de Bourgogne (altijd ne bak) en McChouffe. Qua pils is er altijd voldoende jupiler in huis.
Ben dus voor de donkere bieren int algemeen, dit lijstje wordt dan wel nog aangevuld met wat interessant om te proeven lijkt bij de brouwer, maar die heb ik niet meegeteld.
PS: heb 6 geklikt in de poll maar m'n lijstje bekijkend kom ik al iets verder
|
Tegenover 3 jaar geleden ziet mijn lijst er al wa anders uit

(toen had ik gadverdamme nog leffe in huis

)
Groenen Duvel, Hopus, Rochefort 8, Malheur 12, Biére de Miel, Koantjesbier, La Trappe Quadrupel, St. Bernardus Abt 12, Affligem tripel, Gouden Carolus hopsinjoor, Abbaye des Rocs, Rodenbach Vin de Céréale, Ename blond, Vlaamsche Leeuw tripel, Tatsevoet, Sloeber, Vicaris generaal, Duvel, Maredsous triple, Chima Bleue - Rouge - Triple, Jessenhofke, Boerinneke, Brugse Zot, Palm, 401 (BAB), Bush des Nuits, X-11, Duvel Tripel Hop, Gribousine Brune - Blonde, Val Dieu Grand Cru, Palm hergist, Avec les Bon Voeux, Mammelokker, Klokke Roeland, Vedelaar, Karmeliet, Gandavum en Grottenbier