Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Waarom zou ik de uitspraken van anderen moeten toelichten?
IK ben duidelijk geweest, mensen deporteren omwille van geloof is fout, punt.
|
Je hoeft uitspraken van anderen niet toe te lichten.
Kan je akkoord gaan dat "deporteren van alle moslims" niet "kritiek op de islam" is, maar regelrechte moslimhaat?
Citaat:
Kent u buiten Afghanistan andere landen waar om geloofsredenen vrouwen onderwijs wordt ontzegd? Dus lijkt me duidelijk dat wie analfabeet is buiten moslimlanden grotere kans heeft toch onderwijs te krijgen, wanneer de algemene welvaart stijgt zullen kansen van vrouwen toenemen, er is namelijk geen herenclub die denkt dat Allah bedoeld heeft dat vrouwen geen recht op onderwijs hebben. Het antwoord is dus JA, buiten moslimlanden zijn analfabeten beter af, omdat de drempels kunnen overwonnen worden wat bij religieus fanatisme niet vanzelfsprekend is.
|
Is dit van enig belang waarom meisjes onderwijs ontzegd wordt? Als het omwille van een religie is is het een schande. Maar als het door armoede is, dan is het toch even erg. Dan moet je niet sussend afkomen met "wanneer de algemene welvaart stijgt zullen kansen van vrouwen toenemen" Ze zijn daar vet mee nu.
Ik hoop dat jij ook voorstander bent van onderwijs voor alle kinderen.
Citaat:
En nu verwacht ik antwoord van jou op een vraag die in verschillende discussies door meerdere forummers is gesteld; waar staat volgens jou de hoofddoek voor, waarom wordt ze gedragen?
|
Ik heb jou dat al meermaals uitgelegd; maar speciaal voor jou.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644
Krijg ik nu een antwoord op die overige vragen?