Discussie: islamofobie
Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2011, 07:03   #260
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jammer voor je; ik ken uiteraard het onderscheid tussen haat en kritiek maar daarom kan ik nog geen uitspraken van anderen toelichten, u bent daar blijkbaar zelf erg goed in!:roll
Als je het verschil kent tussen haat en kritiek, moet je toch kunnen vertellen of "alle moslims deporteren" volgens jou een uitdrukking van haat is of van kritiek.

Citaat:
Ik discrimineer niet, maar je legt anderen graag woorden in de mond die niet gezegd zijn,
Ik vroeg het je, bedankt voor je antwoord.
Citaat:
onderwijs is voor alle kinderen belangrijk maar in het bijzonder voor meisjes; wanneer een ideologie vooral hen onderwijs ontzegd,
Onderwijs is toch voor alle kinderen belangrijk!
Citaat:
zelf jij zou dat kunnen begrijpen wanneer je die inspanning zou leveren daar eens over na te denken!
Heb je geen argumenten dat je je posts moet doorspekken met zo'n zever?
Draagt dit bij tot de discussie?
Citaat:
Religie houdt armoede mee in stand,
Inderdaad.
Citaat:
al eens over NAGEDACHT of kleppen we verder?
Heb je geen argumenten dat je je posts moet doorspekken met zo'n zever?
Draagt dit bij tot de discussie?
Citaat:
En u doet niets anders dan goedpraten, u bent de eerste om met dooddoeners aan te komen zoals" ergens anders bestaat het probleem ook" of " anderen doen het ook" of "armoede is de oorzaak" .
Jij bent gefixeerd op één godsdienst. En ziet niets anders.
Citaat:
U gaat zelfs zo ver te beweren dat wanneer religie niet de oorzaak is, we niets doen!Kunt u DIE UITSPRAAK EVEN TOELICHTEN?
Neen dat beweer ik niet. Ik vraag je
nu je weet waarom meisjes onderwijs ontzegd wordt, hoe ga je iets aan die situatie wijzigen?
Blijkbaar kan je daar niet op antwoorden.
Citaat:
Dat is namelijk precies wat ik bedoel met de nieuwe vorm van fascisme!
U uit nergens kritiek op islam die meisjes onderwijs ontzegd, maar insinueert wel dat wanneer religie gene rol speelt er voor het probleem ook geen belangstelling is, dat is dus het nieuwe fascisme!
Licht uw miskleun maar eens behoorlijk toe!
Moet ik nu alweer zaken toelichten die ik nooit schreef.
Geraak jij in een discussie echt niet verder dan leugens neerschrijven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden